Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Audi Q7 (4MB, 4MG, 4MQ) 60 TFSI e quattro (2019.11-???) 455km » PHD567 trw
wybrany samochód: 
Audi Q7 (4mb, 4mg, 4mq) 60 Tfsi E Quattro (2019.11-???) 455km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny PHD567 TRW

PHD567 Przewód hamulcowy elastyczny TRW
trw PHD567
Przewód hamulcowy elastyczny PHD567
PHD567
trw PHD567 Przewód hamulcowy elastyczny
Przewód hamulcowy elastyczny PHD567 trw
69.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numer części:

PHD567

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Długość [mm]530
Średnica 1 [mm]10
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rodzaj gwintuGwint wewnętrzny
Rozmiar gwintu 2Banjo
nr EAN3322937807802

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny PHD567 TRW

Przewód hamulcowy elastyczny tył L (dł. 530mm,śr. 10mm, M10x1/Banjo) pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI 1.2-2.2D 02.98-
numery OEM:
OPEL      13116136
OPEL      13334945
OPEL      5 62 146
OPEL      5 64 329
OPEL      55 62 247
OPEL      90498326
VAUXHALL      13116136
VAUXHALL      13334945
VAUXHALL      5 62 146
VAUXHALL      55 62 247
CHEVROLET      13116136
CHEVROLET      55 62 247

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny PHD567 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny PHD567 TRW:

Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kraków
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stefan,
2021-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2020-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kętrzyn
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.