Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Ford KA (RB_) 1.3 i ROCAM (2002.08-2008.11) 70km » PMA183 trw
wybrany samochód: 
Ford Ka (rb_) 1.3 I Rocam (2002.08-2008.11) 70km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMA183 TRW

PMA183 Pompa hamulcowa TRW
trw PMA183
Pompa hamulcowa PMA183
PMA183
trw PMA183 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa PMA183 trw
Pompa hamulcowa PMA183 trw
Pompa hamulcowa PMA183 trw
Pompa hamulcowa PMA183 trw
165.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMA183

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]23,8
nr EAN3322937276080

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMA183 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: HONDA CIVIC VI, CR-V I, HR-V 1.4-2.0 10.95-
numery OEM:
HONDA      46100-S04-N51
HONDA      46100-S04-N52
HONDA      46100-S04-N53
HONDA      46100-S04-N54

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMA183 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.