Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mitsubishi SPACE STAR nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (DG_A) 1.8 GDI (DG5A) (1998.06-2004.12) 118km » PMF182 trw
wybrany samochód: 
Mitsubishi Space Star Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (dg_a) 1.8 Gdi (dg5a) (1998.06-2004.12) 118km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMF182 TRW

PMF182 Pompa hamulcowa TRW
67.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMF182

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rozmiar gwintu 2M10x1
Ilość połączeń3
Ograniczenia producentaBENDIX
Średnica 1 [mm]20,6
nr EAN3322937008520

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF182 TRW

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: FIAT PANDA, PANDA/HATCHBACK, REGATA, RITMO, UNO, LANCIA Y10 0.8-1.9D 01.78-07.04
numery OEM:
FIAT      71738443
FIAT      7593352
FIAT      792040
FIAT      792895
LANCIA      0000000792040
LANCIA      71738443
LANCIA      7593352
LANCIA      792895
AUTOBIANCHI      792895

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF182 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.