Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Ldv MAXUS Furgon 2.5 D (2006.02-2009.12) 135km » PMF713 trw
wybrany samochód: 
Ldv Maxus Furgon 2.5 D (2006.02-2009.12) 135km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMF713 TRW

PMF713 Pompa hamulcowa TRW
148.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMF713

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]20,6
nr EAN3322937582280

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF713 TRW

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: TOYOTA COROLLA 1.3-2.0D 07.92-08.01
numery OEM:
TOYOTA      47201-12870
HOLDEN      4720112870
zamienniki:
J3102017
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
BMT-265
brak
AISIN

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF713 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.