Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Iveco DAILY VI Furgon 35S17, 35C17, 40C17, 50C17, 55C17, 60C17, 65C17, 70C17 (2014.03-2016.04) 170km » PMH1031 trw
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Furgon 35s17, 35c17, 40c17, 50c17, 55c17, 60c17, 65c17, 70c17 (2014.03-2016.04) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMH1031 TRW

PMH1031 Pompa hamulcowa TRW
trw PMH1031
Pompa hamulcowa PMH1031
PMH1031
trw PMH1031 Pompa hamulcowa
125.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMH1031

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaBOSCH
Średnica [mm]22,2
Wymiar gwintuM12x1
Ilość połączeń2
nr EAN3322938408176

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH1031 TRW

Pompa hamulcowa (22,2mm), pojazd z kierownicą po prawej stronie pasuje do: OPEL ADAM, CORSA D, CORSA D/HATCHBACK, CORSA E, CORSA E/HATCHBACK 1.0-1.6 07.06-
numery OEM:
OPEL      5 58 396
OPEL      93189748
VAUXHALL      5 58 396
VAUXHALL      93189748
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH1031 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.