Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Dodge RAM 2500 pick-up (BE, BR) 5.2 (1993.01-1998.06) 223km » PMH180 trw
wybrany samochód: 
Dodge Ram 2500 Pick-up (be, Br) 5.2 (1993.01-1998.06) 223km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMH180 TRW

PMH180 Pompa hamulcowa TRW
trw PMH180
Pompa hamulcowa PMH180
PMH180
trw PMH180 Pompa hamulcowa
179.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMH180

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rozmiar gwintu 2M12x1
Ilość połączeń2
Średnica [mm]22,2
Ograniczenia producentaATE
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez zbiornika płynu hamulcowego
nr EAN3322937023622

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH180 TRW

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, ASTRA G/KOMBI, CALIBRA A, COMBO/MINIVAN, KADETT E, KADETT E COMBO, KADETT E/KOMBI, VECTRA A 1.2-2.0 08.84-01.05
numery OEM:
OPEL      5 58 099
OPEL      90348213
VAUXHALL      5 58 099
VAUXHALL      90348213
HOLDEN      5 58 099
HOLDEN      90348213

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH180 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.