Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Saab 9-3 kabriolet (YS3F) 2.0 t (2003.08-2015.02) 175km » PMH587 trw
wybrany samochód: 
Saab 9-3 Kabriolet (ys3f) 2.0 T (2003.08-2015.02) 175km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMH587 TRW

PMH587 Pompa hamulcowa TRW
trw PMH587
Pompa hamulcowa PMH587
PMH587
trw PMH587 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa PMH587 trw
Pompa hamulcowa PMH587 trw
240.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMH587

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]22,2
nr EAN3322938021368

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH587 TRW

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: BMW X5 (E70), X5 (F15, F85), X6 (E71, E72), X6 (F16, F86), OPEL ASTRA G 1.2-4.8 02.98-07.19
numery OEM:
BMW      34 33 6 772 930
BMW      6 772 930

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH587 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.