Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.0 TDI (2008.10-2011.08) 170km » PMK163 trw
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 Avant (4f5) 2.0 Tdi (2008.10-2011.08) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK163 TRW

PMK163 Pompa hamulcowa TRW
190.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMK163

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
Ograniczenia producentaTRW
Średnica 1 [mm]28,8
Rozmiar gwintu 1M12x1
Ilość połączeń2
nr EAN3322937916276

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK163 TRW

Pompa hamulcowa (28,8mm) pasuje do: MINI (R50, R53), (R52), (R56), (R57), (R58), (R59), CLUBMAN (R55), CLUBVAN (R55), COUNTRYMAN (R60), PACEMAN (R61) 1.4-2.0D 07.04-10.16
numery OEM:
BMW      34 33 6 785 192
BMW      6 785 192
MINI      34 33 6 772 855
MINI      34 33 6 785 192
MINI      34 33 6 786 585
MINI      6 772 855
MINI      6 785 192
MINI      6 786 585

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK163 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.