Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Opel COMBO Tour (X12) 2.0 CDTI (C26, D26, E26, C05) (2012.02-???) 135km » PMK314 trw
wybrany samochód: 
Opel Combo Tour (x12) 2.0 Cdti (c26, D26, E26, C05) (2012.02-???) 135km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK314 TRW

PMK314 Pompa hamulcowa TRW
trw PMK314
Pompa hamulcowa PMK314
PMK314
trw PMK314 Pompa hamulcowa

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMK314

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 1M12x1
Ilość połączeń2
Ograniczenia producentaTRW
Średnica 1 [mm]23,8
nr EAN3322937057573

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK314 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C5, PORSCHE 911, 911 TARGA, BOXSTER, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-3.7 11.94-08.05
numery OEM:
AUDI      8D0 611 021 A
AUDI      8D0 611 021 B
PORSCHE      996 355 910 00
VOLKSWAGEN      8D0 611 021 B

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK314 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.