Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A6 C8 Avant (4A5) 45 TFSI Mild Hybrid quattro (2020.05-???) 265km » PMK314 trw
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 Avant (4a5) 45 Tfsi Mild Hybrid Quattro (2020.05-???) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK314 TRW

PMK314 Pompa hamulcowa TRW
trw PMK314
Pompa hamulcowa PMK314
PMK314
trw PMK314 Pompa hamulcowa
244.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMK314

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 1M12x1
Ilość połączeń2
Ograniczenia producentaTRW
Średnica 1 [mm]23,8
nr EAN3322937057573

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK314 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C5, PORSCHE 911, 911 TARGA, BOXSTER, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-3.7 11.94-08.05
numery OEM:
AUDI      8D0 611 021 A
AUDI      8D0 611 021 B
PORSCHE      996 355 910 00
VOLKSWAGEN      8D0 611 021 B

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK314 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.