Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mitsubishi GALANT VII (E5_A, E7_A, E8_A) 2.5 (E88A) (1992.11-1996.09) 170km » PMK355 trw
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vii (e5_a, E7_a, E8_a) 2.5 (e88a) (1992.11-1996.09) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK355 TRW

PMK355 Pompa hamulcowa TRW
trw PMK355
Pompa hamulcowa PMK355
PMK355
trw PMK355 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa PMK355 trw
140.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMK355

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]23,8
Ograniczenia producentaNABCO
nr EAN3322937063413

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK355 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: HYUNDAI GALLOPER II, MITSUBISHI COLT III, GALANT VI, L200, PAJERO I, PAJERO II, SPACE, SPACE RUNNER 1.8-3.5 01.83-06.03
numery OEM:
MITSUBISHI      MB534481
HYUNDAI      MB534481
zamienniki:
M 54 004
brak
BREMBO
FHM1213
brak
FERODO
75183
brak
A.B.S.
4007355
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK355 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.