Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMK525 trw

Pompa hamulcowa PMK525 TRW

PMK525 Pompa hamulcowa TRW
 

    Ocena:
numer części:

PMK525

producent:

TRW

Średnica 2 [mm] 20,6
Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rozmiar gwintu 2 M12x1
Ilość połączeń 2
Ograniczenia producenta ATE
Średnica 1 [mm] 23,8
Materiał Aluminium
nr EAN 3322937267194

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK525 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm/20,6mm) pasuje do: BMW 3 (E36), Z3 (E36) 1.6-3.0 01.91-06.03
numery OEM:
BMW      1 160 616
BMW      1 163 551
BMW      1 163 711
BMW      34 31 1 160 616
BMW      34 31 1 163 551
BMW      34 31 1 163 711
zamienniki:
H20870.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 06 007
brak
BREMBO
5380
brak
Car S.p.A (InterCar)
FHM1341
brak
FERODO
4007525
brak
GIRLING
FHM1449
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK525 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.