Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro (2011.11-2016.05) 177km » PMK526 trw
wybrany samochód: 
Audi A4 Allroad B8 (8kh) 2.0 Tdi Quattro (2011.11-2016.05) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK526 TRW

PMK526 Pompa hamulcowa TRW
trw PMK526
Pompa hamulcowa PMK526
PMK526
trw PMK526 Pompa hamulcowa
212.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMK526

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 1M12x1
Rozmiar gwintu 2M10x1
Ilość połączeń4
Ograniczenia producentaBOSCH
Średnica 1 [mm]23,8
nr EAN3322937267019

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK526 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, XSARA, XSARA PICASSO, XSARA/HATCHBACK, PEUGEOT 306, PARTNER, PARTNER ORIGIN, PARTNER ORIGIN/MINIVAN 1.1-Electric 05.93-
numery OEM:
CITROËN      4601 H9
PEUGEOT      4601 H9

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK526 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.