Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Fiat DOBLO Platforma / podwozie (263_) 2.0 D Multijet (2010.02-???) 135km » PMK544 trw
wybrany samochód: 
Fiat Doblo Platforma / Podwozie (263_) 2.0 D Multijet (2010.02-???) 135km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK544 TRW

PMK544 Pompa hamulcowa TRW
trw PMK544
Pompa hamulcowa PMK544
PMK544
trw PMK544 Pompa hamulcowa
331.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 21.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMK544

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica [mm]23,8
nr EAN3322938127183

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK544 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: MERCEDES VIANO (W639), VITO / MIXTO (W639), VITO (W639) 2.0D-Electric 09.03-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 431 74 01
MERCEDES-BENZ      A 000 431 74 01

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK544 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.