Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Opel MOVANO B Platforma / podwozie (X62) 2.3 CDTI FWD (EV, HV, UV) (2014.05-???) 110km » PMK544 trw
wybrany samochód: 
Opel Movano B Platforma / Podwozie (x62) 2.3 Cdti Fwd (ev, Hv, Uv) (2014.05-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK544 TRW

PMK544 Pompa hamulcowa TRW
trw PMK544
Pompa hamulcowa PMK544
PMK544
trw PMK544 Pompa hamulcowa
325.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMK544

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica [mm]23,8
nr EAN3322938127183

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK544 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: MERCEDES VIANO (W639), VITO / MIXTO (W639), VITO (W639) 2.0D-Electric 09.03-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 431 74 01
MERCEDES-BENZ      A 000 431 74 01

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK544 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.