Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A1 Sportback (8XA, 8XF) 1.8 TFSI (2015.02-2018.10) 192km » PMK599 trw
wybrany samochód: 
Audi A1 Sportback (8xa, 8xf) 1.8 Tfsi (2015.02-2018.10) 192km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK599 TRW

PMK599 Pompa hamulcowa TRW
trw PMK599
Pompa hamulcowa PMK599
PMK599
trw PMK599 Pompa hamulcowa
190.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMK599

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica 2 [mm]25,4
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rozmiar gwintu 2M12x1
Ilość połączeń2
Średnica 1 [mm]23,8
nr EAN3322937408986

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK599 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm/25,4mm) pasuje do: NISSAN INTERSTAR, OPEL ARENA, MOVANO A, RENAULT MASTER II, TRAFIC 1.9D-3.0D 05.89-
numery OEM:
NISSAN      46010-00QAF
OPEL      4400037
OPEL      9108037
RENAULT      77 01 205 288
VAUXHALL      9108037
zamienniki:
H25957.3.1
brak
FTE automotive GmbH
M 68 011
brak
BREMBO
FHM1231
brak
FERODO
5757
brak
Car S.p.A (InterCar)
4007599
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK599 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.