Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TFSI quattro (2013.05-2015.12) 224km » PMK600 trw
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 Avant (8k5) 2.0 Tfsi Quattro (2013.05-2015.12) 224km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK600 TRW

PMK600 Pompa hamulcowa TRW
trw PMK600
Pompa hamulcowa PMK600
PMK600
trw PMK600 Pompa hamulcowa
188.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMK600

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica 2 [mm]25,4
Rozmiar gwintu 1M12x1
Rozmiar gwintu 2M10x1
Ilość połączeń5
Średnica 1 [mm]23,8
nr EAN3322937409211

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK600 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm/25,4mm) pasuje do: NISSAN INTERSTAR, OPEL ARENA, MOVANO A, RENAULT MASTER II, TRAFIC 1.9D-3.0D 05.89-
numery OEM:
NISSAN      46010-00QAE
NISSAN      46010-00QAR
OPEL      44 00 036
OPEL      9108036
RENAULT      77 01 205 286
RENAULT      77 01 208 176
VAUXHALL      44 00 036
VAUXHALL      9108036

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK600 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.