Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Iveco DAILY I Platforma / podwozie 40-10 (12611111, 12611112, 12611115, 12611211, 12611215,... (1985-1989) 103km » PMK614 trw
wybrany samochód: 
Iveco Daily I Platforma / Podwozie 40-10 (12611111, 12611112, 12611115, 12611211, 12611215,... (1985-1989) 103km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK614 TRW

PMK614 Pompa hamulcowa TRW
trw PMK614
Pompa hamulcowa PMK614
188.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMK614

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica [mm]23,8
nr EAN3322937475506

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK614 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie/prawej stronie pasuje do: CITROEN C3 / C3 ORIGIN III, C3 AIRCROSS II, C3 II, C3 III, C3 PICASSO, C4 CACTUS, DS3 1.0-1.6D 02.06-
numery OEM:
CITROËN      4601 R9
OPEL      39176060
OPEL      4601 R9
PEUGEOT      4601 R9
VAUXHALL      39176060
VAUXHALL      4601 R9
zamienniki:
6708
brak
Car S.p.A (InterCar)
4007614
brak
GIRLING
H239132.7.1
brak
FTE automotive GmbH

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK614 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.