Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 i.e. QV (164.AG) (1990.09-1992.09) 200km » PMK651 trw
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 I.e. Qv (164.ag) (1990.09-1992.09) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK651 TRW

PMK651 Pompa hamulcowa TRW
315.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMK651

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 1M10x1
Ograniczenia producentaATE
Średnica 1 [mm]23,8
Ilość połączeń2
nr EAN3322937753024

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK651 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: TOYOTA CALDINA, CARINA E VI 1.6-2.0D 04.92-09.97
numery OEM:
TOYOTA      47201-05020
zamienniki:
H239064.7.1
brak
FTE automotive GmbH
M 83 001
brak
BREMBO
5338
brak
Car S.p.A (InterCar)
FHM1326
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK651 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.