Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1043 lpr

Pompa hamulcowa 1043 LPR

1043 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1043
Pompa hamulcowa 1043
1043
lpr 1043 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1043 lpr
Pompa hamulcowa 1043 lpr
Pompa hamulcowa 1043 lpr
Pompa hamulcowa 1043 lpr

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1043, P30099

numer części:

1043

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 23,81
Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
Materiał Aluminium
System hamulcowy ATE
nr EAN 8032532031278

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1043 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: TOYOTA CARINA E VI 1.6-2.0D 04.92-09.97

Pompa hamulcowa 1043 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Pompa hamulcowa 1043 producenta LPR

TOYOTA

4720105010, 4720105020

numery OEM:
TOYOTA      4720105010
TOYOTA      4720105020
zamienniki:
H239064.7.1
brak
FTE automotive GmbH
M 83 001
brak
BREMBO
FHM1326
brak
FERODO
PMA148
brak
TRW

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1043 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.