Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Citroën C8 (EA_, EB_) 2.0 16V (2005.09-???) 140km » PMK680 trw
wybrany samochód: 
Citroën C8 (ea_, Eb_) 2.0 16v (2005.09-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK680 TRW

PMK680 Pompa hamulcowa TRW
292.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMK680

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]23,8
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rozmiar gwintu 2M10x1
MateriałAluminium
nr EAN3322938181697

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK680 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: ABARTH GRANDE PUNTO, PUNTO, PUNTO EVO, ALFA ROMEO MITO 0.9-1.6D 07.07-
numery OEM:
ALFA ROMEO      77364197
ALFA ROMEO      77365713
FIAT      77364197
FIAT      77365713

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK680 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.