Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.2 TSI (2015.05-2019.12) 110km » PML279 trw
wybrany samochód: 
Skoda Rapid (nh3, Nk3, Nk6) 1.2 Tsi (2015.05-2019.12) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PML279 TRW

PML279 Pompa hamulcowa TRW
trw PML279
Pompa hamulcowa PML279
PML279
trw PML279 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa PML279 trw
Pompa hamulcowa PML279 trw
117.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PML279

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaAISIN
Średnica 1 [mm]25,4
nr EAN3322937128501

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML279 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: TOYOTA HIACE III, HIACE IV 2.0-2.4D 04.84-12.04
numery OEM:
TOYOTA      47201-26450
zamienniki:
J3102083
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
BMT-007
brak
AISIN
4008279
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML279 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.