Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A6 C4 (4A2) 2.6 (1994.06-1997.10) 139km » PML281 trw
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 (4a2) 2.6 (1994.06-1997.10) 139km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PML281 TRW

PML281 Pompa hamulcowa TRW
trw PML281
Pompa hamulcowa PML281
PML281
trw PML281 Pompa hamulcowa
263.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PML281

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 2M10x1
Ograniczenia producentaTRW
Średnica 1 [mm]25,4
Rozmiar gwintu 1M12x1
MateriałAluminium
Ilość połączeń2
nr EAN3322937917754

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML281 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: OPEL ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI 1.2-2.0 01.04-
numery OEM:
OPEL      5 58 388
OPEL      93189715
VAUXHALL      5 58 388
VAUXHALL      93189715
zamienniki:
4008281
brak
GIRLING
6260
brak
Car S.p.A (InterCar)
33085100
brak
TEXTAR
H259017.7.1
brak
FTE automotive GmbH

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML281 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.