Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Citroën BERLINGO Furgon/minivan (B9) 1.6 (2008.04-???) 109km » PML360 trw
wybrany samochód: 
Citroën Berlingo Furgon/minivan (b9) 1.6 (2008.04-???) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PML360 TRW

PML360 Pompa hamulcowa TRW
trw PML360
Pompa hamulcowa PML360
PML360
trw PML360 Pompa hamulcowa
358.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PML360

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rozmiar gwintu 2M12x1
Ilość połączeń2
Ograniczenia producentaTRW
Średnica 1 [mm]25,4
nr EAN3322937218127

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML360 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C5, A8 D2, ALLROAD C5, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-6.0 03.94-08.05
numery OEM:
AUDI      4D0 611 021 B
VOLKSWAGEN      4D0 611 021 B

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML360 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.