Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A3 Limousine (8YS, 8YM) 30 TFSI Mild Hybrid (2020.06-???) 110km » PML421 trw
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8ys, 8ym) 30 Tfsi Mild Hybrid (2020.06-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PML421 TRW

PML421 Pompa hamulcowa TRW
trw PML421
Pompa hamulcowa PML421
PML421
trw PML421 Pompa hamulcowa
355.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PML421

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica 1 [mm]25,4
nr EAN3322937319824

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML421 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: BMW X5 (E53) 3.0-4.8 01.00-10.06
numery OEM:
BMW      34 31 6 757 743
BMW      6 757 743

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML421 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.