Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Jaguar XF II (X260) 2.0 D200 MHEV (2020.11-???) 204km » PML425 trw
wybrany samochód: 
Jaguar Xf Ii (x260) 2.0 D200 Mhev (2020.11-???) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PML425 TRW

PML425 Pompa hamulcowa TRW
399.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PML425

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica 1 [mm]25,4
nr EAN3322937390243

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML425 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: NISSAN PRIMASTAR, OPEL VIVARO A, RENAULT TRAFIC II 1.9D/2.0/2.5D 02.01-
numery OEM:
NISSAN      77010-50908
NISSAN      77010-50909
OPEL      09199237
OPEL      44 14 019
OPEL      9199236
RENAULT      77 01 050 908
RENAULT      77 01 050 909
RENAULT      77 01 210 057
VAUXHALL      44 14 019
VAUXHALL      9199236
zamienniki:
H25964.3.1
brak
FTE automotive GmbH
5765
brak
Car S.p.A (InterCar)
51166
brak
A.B.S.
FHM1396
brak
FERODO
4008425
brak
GIRLING
LM80289
brak
DELPHI

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML425 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.