Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI quattro (2013.05-2017.05) 150km » PML428 trw
wybrany samochód: 
Audi Q5 (8rb) 2.0 Tdi Quattro (2013.05-2017.05) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PML428 TRW

PML428 Pompa hamulcowa TRW
318.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PML428

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]25,4
Ograniczenia producentaTRW
nr EAN3322937390298

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML428 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: CADILLAC BLS, CHEVROLET VECTRA, FIAT CROMA, OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, SAAB 9-3, 9-3X 1.6-3.2 04.02-
numery OEM:
FIAT      77363624
OPEL      5 58 116
OPEL      93172091
SAAB      5 58 116
SAAB      93172091
VAUXHALL      5 58 116
VAUXHALL      93172091
CHEVROLET      5 58 116
CHEVROLET      93172091
CADILLAC      5 58 116
CADILLAC      93172091
zamienniki:
4008428
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML428 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.