Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Dacia LOGAN (LS_) 1.6 16V (LS09, LS0L, LS0M, LS0P, LS0V, LS18, LS1S, LS1V,... (2006.02-???) 105km » PML480 trw
wybrany samochód: 
Dacia Logan (ls_) 1.6 16v (ls09, Ls0l, Ls0m, Ls0p, Ls0v, Ls18, Ls1s, Ls1v,... (2006.02-???) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PML480 TRW

PML480 Pompa hamulcowa TRW
trw PML480
Pompa hamulcowa PML480
186.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

PML480

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica [mm]23,8
nr EAN3322938185541
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML480 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: AUDI A3, Q2, Q3, TT, CUPRA ATECA, SEAT ATECA, LEON, LEON SC, LEON ST, LEON ST/KOMBI, LEON/HATCHBACK 1.0-Electric 04.12-
numery OEM:
AUDI      8V1 611 021 B
SEAT      8V1 611 021 B
SKODA      8V1 611 021 B
VOLKSWAGEN      8V1 611 021 B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML480 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.