Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Citroën C5 III (RD_) 2.0 16V BioFlex (RDRFJF) (2008.02-???) 140km » PML483 trw
wybrany samochód: 
Citroën C5 Iii (rd_) 2.0 16v Bioflex (rdrfjf) (2008.02-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PML483 TRW

PML483 Pompa hamulcowa TRW
trw PML483
Pompa hamulcowa PML483
PML483
trw PML483 Pompa hamulcowa
335.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PML483

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica [mm]25,4
nr EAN3322938187903

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML483 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: MERCEDES CLS (C219), E T-MODEL (S211), E (VF211), E (W211) 1.8-6.3 03.02-12.10
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      006 430 14 01
MERCEDES-BENZ      006 430 18 01
MERCEDES-BENZ      A 006 430 14 01
MERCEDES-BENZ      A 006 430 18 01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML483 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.