Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Kia STINGER (CK) 3.3 T-GDI 4WD (2018.07-???) 366km » PMN204 trw
wybrany samochód: 
Kia Stinger (ck) 3.3 T-gdi 4wd (2018.07-???) 366km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMN204 TRW

PMN204 Pompa hamulcowa TRW
trw PMN204
Pompa hamulcowa PMN204
PMN204
trw PMN204 Pompa hamulcowa
266.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 10.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMN204

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaBOSCH
Rozmiar gwintu 1M12x1
Rozmiar gwintu 2M12x1
Średnica [mm]26,9
nr EAN3322938159184

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMN204 TRW

Pompa hamulcowa (26,9mm) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906), SPRINTER 5-T (B906), VW CRAFTER 30-35, CRAFTER 30-50 1.8-3.5 04.06-12.18
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 431 76 01
MERCEDES-BENZ      A 000 431 76 01
VOLKSWAGEN      2E0 611 017 C

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMN204 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.