Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Citroën XM Break (Y3) 2.0 i (1991.11-1994.04) 121km » PMN212 trw
wybrany samochód: 
Citroën Xm Break (y3) 2.0 I (1991.11-1994.04) 121km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMN212 TRW

PMN212 Pompa hamulcowa TRW
trw PMN212
Pompa hamulcowa PMN212
PMN212
trw PMN212 Pompa hamulcowa
325.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMN212

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica 1 [mm]27
Średnica 2 [mm]20,6
nr EAN3322937390380

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMN212 TRW

Pompa hamulcowa (27mm/20,6mm) pasuje do: BMW 7 (E65, E66, E67), 7 (F01, F02, F03, F04), ROLLS-ROYCE PHANTOM VII, PHANTOM VII DROPHEAD 3.0-6.75 07.01-07.17
numery OEM:
BMW      0 153 549
BMW      34 31 0 153 549
BMW      34 31 6 758 968
BMW      34 33 6 779 737
BMW      34 33 6 785 926
BMW      6 758 968
BMW      6 779 737
BMW      6 785 926
zamienniki:
5384
brak
Car S.p.A (InterCar)
51163
brak
A.B.S.
H26804.7.1
brak
FTE automotive GmbH
4010212
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMN212 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.