Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Bmw X4 (G02, F98) xDrive 30 i (2018.04-???) 249km » PMN215 trw
wybrany samochód: 
Bmw X4 (g02, F98) Xdrive 30 I (2018.04-???) 249km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMN215 TRW

PMN215 Pompa hamulcowa TRW
trw PMN215
Pompa hamulcowa PMN215
PMN215
trw PMN215 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa PMN215 trw
Pompa hamulcowa PMN215 trw
266.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

PMN215

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica 1 [mm]27
nr EAN3322937391974

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMN215 TRW

Pompa hamulcowa (27mm) pasuje do: AUDI A8 D3, R8, R8 SPYDER; VW PHAETON 2.8-6.0 04.02-03.16
numery OEM:
AUDI      3D0 611 021
VOLKSWAGEN      3D0 611 021
zamienniki:
51014
brak
A.B.S.
4010215
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMN215 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.