Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » części zacisku hamulcowego, tłoczki, zestawy naprawcze Rover COUPE 1.6 16 V (1996.03-1999.11) 111km » ST1367 trw
wybrany samochód: 
Rover Coupe 1.6 16 V (1996.03-1999.11) 111km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń prowadzący, zacisk hamulca ST1367 TRW

ST1367 Sworzeń prowadzący, zacisk hamulca TRW
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

ST1367

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
nr EAN3322938024864

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń prowadzący, zacisk hamulca ST1367 TRW

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego przód L/P pasuje do: RENAULT CLIO III, MODUS 1.2-2.0 09.04-
numery OEM:
AUDI      4F0 698 485
RENAULT      4F0698485
VOLKSWAGEN      4F0 698 485
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń prowadzący, zacisk hamulca ST1367 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń prowadzący, zacisk hamulca ST1367 TRW:

Jacek, Brzeźnica
2023-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Osielsko
2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Sulejówek
2020-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego

Układ hamulcowy to najważniejszy pod względem bezpieczeństwa system w pojeździe. Wymaga ciągłej kontroli i usuwania usterek już w zarodku. Element, który naprawiany jest najczęściej, to zacisk hamulcowy. Jest to bowiem komponent dość skomplikowany w budowie, a co za tym idzie bardzo awaryjny.

Usterki, jakie w nim występują to najczęściej zablokowanie (inaczej zapieczenie) i rozszczelnienie. Powodem tego może być wysoka temperatura pracy lub ciało obce, które dostało się pomiędzy dobrze spasowane elementy. Zdarza się również niewłaściwa praca tłoczków i nadmierne luzy. Awaria może doprowadzić do utraty płynu, jego przegrzania i w efekcie do wydłużenia drogi hamowania lub do całkowitego zaniku funkcji hamulca.
Poważne uszkodzenia mechaniczne zmuszają użytkownika do wymiany całych elementów. Zaleca się przeprowadzać takie prace w profesjonalnym warsztacie.
Drobniejsze niedomagania można jednak z powodzeniem spróbować naprawić samemu.

W takim przypadku pomocne będą zestawy naprawcze i reparaturki. Składają się one najczęściej z osłon tłoczka i gumowych uszczelek. W niektórych przypadkach zestawy zawierają również prowadnice zacisków hamulcowych (śruby zacisków). To elementy również ulegające stałemu zużyciu