Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » części zacisku hamulcowego, tłoczki, zestawy naprawcze Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.8 FSI quattro (2011.05-2015.04) 204km » ST1702 trw
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 Avant (4g5, 4gd) 2.8 Fsi Quattro (2011.05-2015.04) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca ST1702 TRW

ST1702 Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca TRW
44.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

ST1702

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaBOSCH
Ograniczenia producentaATE
Długość trzpienia [mm]78,5
nr EAN3322938268183

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca ST1702 TRW

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego tył L/P (średnica tłoczka: 10) pasuje do: MERCEDES VIANO (W639), VITO / MIXTO (W639), VITO (W639), ALFA ROMEO 145, 146, GTV, MITO, SPIDER 0.9-Electric 06.93-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca ST1702 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca ST1702 TRW:

Mariusz, Łęgowo
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Sulejówek
2020-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Osielsko
2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Brzeźnica
2023-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego

Układ hamulcowy to najważniejszy pod względem bezpieczeństwa system w pojeździe. Wymaga ciągłej kontroli i usuwania usterek już w zarodku. Element, który naprawiany jest najczęściej, to zacisk hamulcowy. Jest to bowiem komponent dość skomplikowany w budowie, a co za tym idzie bardzo awaryjny.

Usterki, jakie w nim występują to najczęściej zablokowanie (inaczej zapieczenie) i rozszczelnienie. Powodem tego może być wysoka temperatura pracy lub ciało obce, które dostało się pomiędzy dobrze spasowane elementy. Zdarza się również niewłaściwa praca tłoczków i nadmierne luzy. Awaria może doprowadzić do utraty płynu, jego przegrzania i w efekcie do wydłużenia drogi hamowania lub do całkowitego zaniku funkcji hamulca.
Poważne uszkodzenia mechaniczne zmuszają użytkownika do wymiany całych elementów. Zaleca się przeprowadzać takie prace w profesjonalnym warsztacie.
Drobniejsze niedomagania można jednak z powodzeniem spróbować naprawić samemu.

W takim przypadku pomocne będą zestawy naprawcze i reparaturki. Składają się one najczęściej z osłon tłoczka i gumowych uszczelek. W niektórych przypadkach zestawy zawierają również prowadnice zacisków hamulcowych (śruby zacisków). To elementy również ulegające stałemu zużyciu