Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-0381 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0381 VAICO

V10-0381 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V10-0381
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0381
37.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

V10-0381

producent:

VAICO

Typ skrzyni biegów 01M
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 4-biegowa
Ciężar [kg] 0,382
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001303906

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0381 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES V (638/2); AUDI 80 B3, 80 B4, A3, A4 B5, A4 B6, A6 C4, A6 C5, CABRIOLET B3, COUPE B3; FORD GALAXY I; SEAT ALHAMBRA 1.0-Electric 01.85-12.13
numery OEM:
AUDI      01M 325 429
AUDI      1M325429
FORD      1 006 974
SEAT      01M 325 429
SEAT      1M325429
SKODA      01M 325 429
SKODA      1M325429
VOLKSWAGEN      01M 325 429
VOLKSWAGEN      1M325429
VAG      01M 325 429
VAG      01M 325 429 S1
VAG      01M 325 429 S2
VAG      01M 325 429 S3
VAG      1M 325 429
VAG      1M 325 429 S1
VAG      1M 325 429 S2
VAG      1M 325 429 S3
FORD USA      95VW-7A098-AA

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0381 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.