Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) S6 quattro (2014.10-2018.09) 450km » V10-0397 vaico
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 Avant (4g5, 4gd) S6 Quattro (2014.10-2018.09) 450km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0397 VAICO

V10-0397 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-0397

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Typ skrzyni biegówJatco 09A
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 5-biegowa
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Ciężar [kg]0,414
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN4046001329203

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0397 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A3, FORD GALAXY I, VW BORA, BORA I, GOLF IV, SHARAN 1.8-3.2 12.96-03.10
numery OEM:
AUDI      09A 325 429
AUDI      9A325429
SEAT      09A 325 429
SEAT      9A325429
SKODA      09A 325 429
SKODA      9A325429
VOLKSWAGEN      09A 325 429
VOLKSWAGEN      9A325429
VAG      09A 325 429
VAG      9A 325 429

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0397 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.