Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Volkswagen LT 28-35 I Platforma / podwozie (281-363) 2.4 TD Syncro (1991.08-1992.07) 102km » V10-0440-1 vaico
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 28-35 I Platforma / Podwozie (281-363) 2.4 Td Syncro (1991.08-1992.07) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-0440-1 VAICO

V10-0440-1 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V10-0440-1
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-0440-1
V10-0440-1
vaico V10-0440-1 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-0440-1 vaico
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-0440-1 vaico
67.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-0440-1

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Typ skrzyni biegów02E
Typ skrzyni biegów0D9
średnica zewnętrzna [mm]58
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 6-biegowa
Wysokość [mm]106
Typ skrzyni biegówDQ250
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z mechaniczną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Ciężar [kg]0,111
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN4046001636752

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-0440-1 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A1, A3, Q2, Q3, TT, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, ATECA, LEON, LEON SC, LEON ST, LEON ST/KOMBI, LEON/HATCHBACK, TARRACO 1.0-Electric 01.98-
numery OEM:
AUDI      02E 305 051 B
AUDI      02E 305 051 C
AUDI      02E 398 051
AUDI      02E305051D
AUDI      2E 305 051 B
AUDI      2E 305 051 C
AUDI      2E 398 051
SEAT      02E 305 051 B
SEAT      02E 305 051 C
SEAT      02E 398 051
SEAT      02E305051D
SEAT      2E 305 051 B
SEAT      2E 305 051 C
SEAT      2E 398 051
SKODA      02E 305 051 B
SKODA      02E 305 051 C
SKODA      02E 398 051
SKODA      02E305051D
SKODA      2E 305 051 B
SKODA      2E 305 051 C
SKODA      2E 398 051
VOLKSWAGEN      02E 305 051 B
VOLKSWAGEN      02E 305 051 C
VOLKSWAGEN      02E 305 051 C kit
VOLKSWAGEN      02E 398 051
VOLKSWAGEN      02E305051D
VOLKSWAGEN      2E 305 051 B
VOLKSWAGEN      2E 305 051 C
VOLKSWAGEN      2E 305 051 D
VOLKSWAGEN      2E 398 051
VAG      02E 305 051 B
VAG      02E 305 051 C
VAG      02E 305 051 C kit
VAG      02E 305 051 D
VAG      02E 398 051
VAG      2E 305 051 B
VAG      2E 305 051 C
VAG      2E 305 051 C kit
VAG      2E 398 051

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-0440-1 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.