Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-0444 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0444 VAICO

V10-0444 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V10-0444
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0444
87.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

09G 325 429

numer części:

V10-0444

producent:

VAICO

Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 60000
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 6-biegowa
Długość [mm] 290
Wysokość [mm] 35
Jednostka ilości Zestaw
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Typ skrzyni biegów 09G
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Ciężar [kg] 0,446
nr EAN 4046001392733

skład zestawu:
V10-0427 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V10-0445 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0444 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (6-biegów) pasuje do: AUDI A3, TT, SEAT ALTEA, SKODA FABIA II, OCTAVIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK, SCALA, VW GOLF PLUS V, GOLF V, JETTA III 1.2-3.2 01.98-

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0444 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0444 producenta VAICO

VOLKSWAGEN

09G321370, 09G325429, 09G325429kit, 9G321370, 9G325429

AUDI

09G321370, 09G325429, 9G321370, 9G325429

SEAT

09G321370, 09G325429, 9G321370, 9G325429

SKODA

09G321370, 09G325429, 9G321370, 9G325429

numery OEM:
AUDI      09G 321 370
AUDI      09G 325 429
AUDI      9G 321 370
AUDI      9G 325 429
SEAT      09G 321 370
SEAT      09G 325 429
SEAT      9G 321 370
SEAT      9G 325 429
SKODA      09G 321 370
SKODA      09G 325 429
SKODA      9G 321 370
SKODA      9G 325 429
VOLKSWAGEN      09G 321 370
VOLKSWAGEN      09G 325 429
VOLKSWAGEN      09G 325 429 kit
VOLKSWAGEN      9G 321 370
VOLKSWAGEN      9G 325 429
VAG      09G 321 370
VAG      09G 325 429
VAG      09G 325 429 kit
VAG      09G 325 429_kit
VAG      9G 321 370
VAG      9G 325 429
VAG      9G 325 429 kit
VAG      9G 325 429_kit
MINI      24 11 7 551 080
MINI      24 11 7 566 356

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0444 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.