Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Dacia DUSTER (HS_) 1.6 SCe 115 LPG (2015.06-2018.01) 115km » V10-0717 vaico
wybrany samochód: 
Dacia Duster (hs_) 1.6 Sce 115 Lpg (2015.06-2018.01) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0717 VAICO

V10-0717 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V10-0717
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0717
V10-0717
vaico V10-0717 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0717 vaico
116.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-0717

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 6-biegowa
Typ skrzyni biegówDQ250
Strona zabudowywewnątrz
Rodzaj filtraFiltr wstępny
Rok modelowy do2004
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z mechaniczną skrzynią biegów
Ciężar [kg]0,431
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN4046001635687

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0717 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (6-biegów) pasuje do: AUDI A3, TT, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, OCTAVIA III, SUPERB II, YETI, VW BEETLE 1.4-3.6 02.01-10.20
numery OEM:
VOLKSWAGEN      02E 325 429
VAG      02E 325 429
VAG      2E 325 429
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0717 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.