Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Audi A4 B7 (8EC) 3.0 quattro (2004.11-2006.07) 218km » V10-0806 vaico
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 (8ec) 3.0 Quattro (2004.11-2006.07) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa, Original VAICO Qualität V10-0806 VAICO

V10-0806 Pompa paliwa, Original VAICO Qualität VAICO
105.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-0806

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Tryb pracymechaniczne
Ciężar [kg]0,409
nr EAN4046001194429

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, Original VAICO Qualität V10-0806 VAICO

Mechaniczna pompa paliwa pasuje do: AUDI 100 C3, 80 B2, 80 B3, COUPE B2, VW CADDY I, GOLF I, GOLF II, JETTA I, JETTA II, PASSAT B1, PASSAT B2, PASSAT B3/B4, SANTANA, SCIROCCO 1.3-2.0 05.73-12.92
numery OEM:
AUDI      026 127 025
AUDI      026 127 025 A
AUDI      26127025
SEAT      026 127 025 A
SEAT      26127025A
SKODA      026 127 025 A
SKODA      26127025A
VOLKSWAGEN      026 127 025
VOLKSWAGEN      026 127 025 A
VOLKSWAGEN      26127025
VAG      026 127 025
VAG      026 127 025 A
VAG      026 127 025 B
VAG      26 127 025
VAG      26 127 025 A
VAG      26 127 025 B
zamienniki:
7.20802.52.0
brak
PIERBURG
7.20803.51.0
brak
PIERBURG
QFP529
brak
QUINTON

Zastosowanie Pompa paliwa, Original VAICO Qualität V10-0806 VAICO w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.