Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Audi Q5 (FYB, FYG) 40 TFSI Mild Hybrid quattro (2021-???) 204km » V10-10010-BEK vaico
wybrany samochód: 
Audi Q5 (fyb, Fyg) 40 Tfsi Mild Hybrid Quattro (2021-???) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu V10-10010-BEK VAICO

V10-10010-BEK Zestaw łańcucha rozrządu VAICO
581.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

03C 109 158, 03C 109 158 A, 03C 109 507 AH, 03C 109 507 BA, 03C 109 507 L, 03C 109 507 M, 03C 109 507 R, 3C 109 158, 3C 109 158 A, 3C 109 507 AH, 3C 109 507 BA, 3C 109 507 L, 3C 109 507 M, 3C 109 507 R

numer części:

V10-10010-BEK

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Wymagana ilość1
Wykonanie łańcuchaŁańcuch zamknięty
Zestaw skrócony
Wykonanie łańcuchaŁańcuch zębaty
Ilość ogniw łańcucha130
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającadla wałka rozrządu
Ciężar [kg]1,239
nr EAN4046001852299

skład zestawu:
V10-4512 Łańcuch rozrządu
V10-4513 Napinacz, łańcuch rozrządu
V10-4514 Szyna ślizgowa, łańcuch rozrządu
V10-4515 Szyna ślizgowa, łańcuch rozrządu
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu V10-10010-BEK VAICO

Rozrząd kpl. (łańcuch + elementy) pasuje do: AUDI A1, A3, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, LEON, TOLEDO IV, SKODA FABIA II, OCTAVIA II 1.4-1.6LPG 02.02-05.22
numery OEM:
AUDI      03C 109 158
AUDI      03C 109 158 A
AUDI      03C 109 469 J
AUDI      03C 109 469 K
AUDI      03C 109 507 AH
AUDI      03C 109 507 BA
AUDI      03C 109 507 L
AUDI      03C 109 507 M
AUDI      03C 109 509 K
AUDI      03C 109 509 L
AUDI      03C 109 509 M
AUDI      03C 109 509 P
AUDI      3C1 095 07A H
AUDI      3C1 095 07B A
AUDI      3C109158
AUDI      3C109158A
AUDI      3C109469J
AUDI      3C109469K
AUDI      3C109507L
AUDI      3C109509K
AUDI      3C109509L
AUDI      3C109509M
AUDI      3C109509P
SEAT      03C 109 158
SEAT      03C 109 158 A
SEAT      03C 109 469 J
SEAT      03C 109 469 K
SEAT      03C 109 507 AH
SEAT      03C 109 507 BA
SEAT      03C 109 507 L
SEAT      03C 109 507 M
SEAT      03C 109 507 Q
SEAT      03C 109 509 K
SEAT      03C 109 509 L
SEAT      03C 109 509 M
SEAT      03C 109 509 P
SEAT      3C 109 507 Q
SEAT      3C1 095 07A H
SEAT      3C1 095 07B A
SEAT      3C109158
SEAT      3C109158A
SEAT      3C109469J
SEAT      3C109469K
SEAT      3C109507L
SEAT      3C109507M
SEAT      3C109509K
SEAT      3C109509L
SEAT      3C109509M
SEAT      3C109509P
SKODA      03C 109 158
SKODA      03C 109 158 A
SKODA      03C 109 469 J
SKODA      03C 109 469 K
SKODA      03C 109 507 AH
SKODA      03C 109 507 BA
SKODA      03C 109 507 L
SKODA      03C 109 507 M
SKODA      03C 109 507 Q
SKODA      03C 109 509 K
SKODA      03C 109 509 L
SKODA      03C 109 509 M
SKODA      03C 109 509 P
SKODA      3C 109 507 Q
SKODA      3C1 095 07A H
SKODA      3C1 095 07B A
SKODA      3C109158
SKODA      3C109158A
SKODA      3C109469J
SKODA      3C109469K
SKODA      3C109507L
SKODA      3C109507M
SKODA      3C109509K
SKODA      3C109509L
SKODA      3C109509M
SKODA      3C109509P
VOLKSWAGEN      03C 109 158
VOLKSWAGEN      03C 109 158 A
VOLKSWAGEN      03C 109 158 A kit2
VOLKSWAGEN      03C 109 469 J
VOLKSWAGEN      03C 109 469 K
VOLKSWAGEN      03C 109 507 AH
VOLKSWAGEN      03C 109 507 BA
VOLKSWAGEN      03C 109 507 L
VOLKSWAGEN      03C 109 507 M
VOLKSWAGEN      03C 109 507 Q
VOLKSWAGEN      03C 109 509 K
VOLKSWAGEN      03C 109 509 L
VOLKSWAGEN      03C 109 509 M
VOLKSWAGEN      03C 109 509 P
VOLKSWAGEN      3C1 095 07A H
VOLKSWAGEN      3C1 095 07B A
VOLKSWAGEN      3C109158
VOLKSWAGEN      3C109158A
VOLKSWAGEN      3C109469J
VOLKSWAGEN      3C109469K
VOLKSWAGEN      3C109507L
VOLKSWAGEN      3C109507M
VOLKSWAGEN      3C109507Q
VOLKSWAGEN      3C109509K
VOLKSWAGEN      3C109509L
VOLKSWAGEN      3C109509M
VOLKSWAGEN      3C109509P
VAG      03C 109 158
VAG      03C 109 158 A
VAG      03C 109 158 A kit2
VAG      03C 109 469 J
VAG      03C 109 469 K
VAG      03C 109 507 AH
VAG      03C 109 507 BA
VAG      03C 109 507 L
VAG      03C 109 507 M
VAG      03C 109 507 Q
VAG      03C 109 507 R
VAG      03C 109 509 K
VAG      03C 109 509 L
VAG      03C 109 509 M
VAG      03C 109 509 P
VAG      3C 109 158
VAG      3C 109 158 A
VAG      3C 109 158 A kit2
VAG      3C 109 469 J
VAG      3C 109 469 K
VAG      3C 109 507 AH
VAG      3C 109 507 BA
VAG      3C 109 507 L
VAG      3C 109 507 M
VAG      3C 109 507 Q
VAG      3C 109 507 R
VAG      3C 109 509 K
VAG      3C 109 509 L
VAG      3C 109 509 M
VAG      3C 109 509 P
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu V10-10010-BEK VAICO w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.