Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » V10-1692 vaico

Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-1692 VAICO

V10-1692 Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität VAICO
155.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-1692

producent:

VAICO

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Strona zabudowy z przodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez silnika elektrycznego
Ciężar [kg] 1,137
nr EAN 4046001453816

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-1692 VAICO

Mechanizm wycieraczek przód (bez silnika) pasuje do: VW EOS, GOLF V, GOLF VI, JETTA III, SCIROCCO III 10.03-11.17

Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-1692 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-1692 producenta VAICO

VOLKSWAGEN

1K1955601, 1K1955601A, 5K1955601

numery OEM:
AUDI      1K1 955 601
SEAT      1K1 955 601
SEAT      1K1 955 601 A
SEAT      5K1 955 601
SKODA      1K1 955 601
SKODA      1K1 955 601 A
SKODA      5K1 955 601
VOLKSWAGEN      1K1 955 601
VOLKSWAGEN      1K1 955 601 A
VOLKSWAGEN      5K1 955 601
VAG      1K1 955 601
VAG      1K1 955 601 A
VAG      5K1 955 601

Zastosowanie Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-1692 VAICO w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.