Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-1878 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-1878 VAICO

V10-1878 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
75.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

V10-1878

producent:

VAICO

Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 6-biegowa
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Typ skrzyni biegów 09G
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez mechanicznej skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,342
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001478444

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-1878 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (6-biegów) pasuje do: SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III; VW GOLF V, GOLF VI, JETTA III, NEW BEETLE, PASSAT B6, TOURAN 1.6-2.5 01.98-07.13
numery OEM:
SEAT      09G 325 429 A
SEAT      9G325429A
SKODA      09G 325 429 A
SKODA      9G325429A
VOLKSWAGEN      09G 325 429 A
VOLKSWAGEN      9G325429A
VAG      09G 325 429 A
VAG      100 325 0009
VAG      9G 325 429 A

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-1878 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.