Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Opel CORSA B Furgon/hatchback (S93) 1.2 (F08, W5L) (1994.08-2001.12) 45km » V10-2132 vaico
wybrany samochód: 
Opel Corsa B Furgon/hatchback (s93) 1.2 (f08, W5l) (1994.08-2001.12) 45km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie, Original VAICO Qualität V10-2132 VAICO

V10-2132 Dystans gumowy, resorowanie, Original VAICO Qualität VAICO
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-2132

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]95
Strona zabudowyOś tylna
Wymagana ilość2
Ciężar [kg]0,1
nr EAN4046001522932

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie, Original VAICO Qualität V10-2132 VAICO

Odbój amortyzatora tył L/P (wys. 95mm) SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II; VW POLO, POLO III CLASSIC, POLO IV 1.0-1.9D 02.93-
numery OEM:
AUDI      6K0 512 131 B
SEAT      6K0 512 131 B
SKODA      6K0 512 131 B
VOLKSWAGEN      6K0 512 131 B
VAG      6K0 512 131 B

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie, Original VAICO Qualität V10-2132 VAICO w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.