Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-2358 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2358 VAICO

V10-2358 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V10-2358
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2358
135.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

09L 325 4292

numer części:

V10-2358

producent:

VAICO

Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 80000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
Typ skrzyni biegów 6HP19
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 6-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Ciężar [kg] 0,576
nr EAN 4046001568251

skład zestawu:
V10-2354 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V10-2357 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2358 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (6-biegów; z uszcz. 09L 321 371) pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A6 ALLROAD C6, A6 C6, A8 D3; VW PHAETON 2.0-5.0D 04.02-03.16
numery OEM:
AUDI      09L 321 371
AUDI      09L 325 429
AUDI      9L321371
AUDI      9L325429
SEAT      09L 321 371
SEAT      09L 325 429
SEAT      9L321371
SEAT      9L325429
SKODA      09L 321 371
SKODA      09L 325 429
SKODA      9L321371
SKODA      9L325429
VOLKSWAGEN      09L 321 371
VOLKSWAGEN      09L 325 429
VOLKSWAGEN      09L 325 429 kit2
VOLKSWAGEN      9L321371
VOLKSWAGEN      9L325429
VAG      09L 321 371
VAG      09L 325 429
VAG      09L 325 429 kit2
VAG      9L 321 371
VAG      9L 325 429
VAG      9L 325 429 kit2
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2358 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.