Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-2362 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-2362 VAICO

V10-2362 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V10-2362
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-2362
99.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

V10-2362

producent:

VAICO

Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 5-biegowa
Grubość [mm] 33
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Typ skrzyni biegów Jatco 09B
Ciężar [kg] 0,384
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001568343

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-2362 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: FORD GALAXY I; SEAT ALHAMBRA; VW SHARAN 1.8-2.8 09.95-03.10
numery OEM:
FORD      1 133 093
FORD      1 204 330
FORD      1 204 331
SEAT      09A 325 429 A
SEAT      09A 325 429 B
SEAT      9A325429A
SEAT      9A325429B
SKODA      09A 325 429 A
SKODA      09A 325 429 B
SKODA      9A325429A
SKODA      9A325429B
VOLKSWAGEN      09A 325 429 A
VOLKSWAGEN      09A 325 429 B
VOLKSWAGEN      9A325429A
VOLKSWAGEN      9A325429B
VAG      09A 325 429 A
VAG      09A 325 429 B
VAG      9A 325 429 A
VAG      9A 325 429 B
FORD USA      1M21-7N113-AA
FORD USA      1M21-7N113-AB
FORD USA      YM21-7N113-AA

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-2362 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.