Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Peugeot JETFORCE JetForce C-Tech (A1) (2006.01-2013.12) 5km » V10-2603 vaico
wybrany samochód: 
Peugeot Jetforce Jetforce C-tech (a1) (2006.01-2013.12) 5km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-2603 VAICO

V10-2603 Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V10-2603
158.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-2603

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez silnika elektrycznego
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar [kg]0,98
nr EAN4046001587696

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-2603 VAICO

Mechanizm wycieraczek przód (bez silnika) pasuje do: VW PASSAT ALLTRACK B7, PASSAT B6, PASSAT B7, PASSAT B7/KOMBI 03.05-12.15
numery OEM:
SEAT      3C1 955 601
SEAT      3C1 955 601 A
SKODA      3C1 955 601
SKODA      3C1 955 601 A
VOLKSWAGEN      3C1 955 601
VOLKSWAGEN      3C1 955 601 A
VAG      3C1 955 601
VAG      3C1 955 601 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-2603 VAICO w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.