Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-3018 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-3018 VAICO

V10-3018 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts VAICO
vaico V10-3018
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-3018
55.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

V10-3018

producent:

VAICO

Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Rodzaj filtra Wkład filtra
Typ skrzyni biegów S-Tronic (DL501)
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 7-biegowa
Sprzęgło dla pojazdów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Ciężar [kg] 0,024
nr EAN 4046001611612

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-3018 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 ALLROAD C7, A6 C7, A7, Q5, PORSCHE MACAN 1.8-4.2 06.07-
numery OEM:
AUDI      0B5 325 330 A
AUDI      B5325330A
AUDI      WHT 005 499
AUDI      WHT 005 499 A
SEAT      0B5 325 330 A
SEAT      B5325330A
SEAT      WHT 005 499
SEAT      WHT 005 499 A
SKODA      0B5 325 330 A
SKODA      B5325330A
SKODA      WHT 005 499
SKODA      WHT 005 499 A
VOLKSWAGEN      0B5 325 330 A
VOLKSWAGEN      B5325330A
VOLKSWAGEN      WHT 005 499
VOLKSWAGEN      WHT 005 499 A
VAG      0B5 325 330 A
VAG      B5 325 330 A

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-3018 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.