Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Volkswagen CADDY V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SBB, SBJ) 1.5 TSi eHYBRID PLUG-IN (2024-???) 150km » V10-4365 vaico
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy V Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (sbb, Sbj) 1.5 Tsi Ehybrid Plug-in (2024-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-4365 VAICO

V10-4365 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
134.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-4365

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Wyposażenie pojazdudla pojazdów bez mechanicznej skrzyni biegów
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 6-biegowa
Ciężar [kg]0,38
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN4046001784439

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-4365 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: CHRYSLER GRAND VOYAGER V, PACIFICA, SEBRING, TOWN & COUNTRY, VOYAGER V, DODGE AVENGER, DURANGO, GRAND, JOURNEY, FIAT FREEMONT 2.0D-4.0 06.06-
numery OEM:
CHRYSLER      68018555AA
CHRYSLER      K68018555AA
VOLKSWAGEN      7B0 325 433
VAG      7B0 325 433
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-4365 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.