Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Volkswagen PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion (2013.11-2016.03) 245km » V10-5361 vaico
wybrany samochód: 
Volkswagen Phaeton (3d1, 3d2, 3d3, 3d4, 3d6, 3d7, 3d8, 3d9) 3.0 V6 Tdi 4motion (2013.11-2016.03) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-5361 VAICO

V10-5361 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
122.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

0B5 325 240 C, 0B5 325 330 A, MHK0046

numer części:

V10-5361

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]5
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]60000
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Typ skrzyni biegów0B5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pokrywą
Rodzaj filtraWkład filtra
Jednostka ilościZestaw
Rodzaj skrzyni biegówdla automatyki skrzyni 7-biegowej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Sprzęgłodla pojazdów z podwójnym sprzęgłem
Typ skrzyni biegówS-Tronic (DL501)
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Ciężar [kg]0,092
nr EAN4062375050505

skład zestawu:
V10-3018 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts
V10-5362 Pokrywa, obudowa filtra oleju, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-5361 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 C7, A7, Q5 2.0-4.2 06.07-09.18
numery OEM:
AUDI      0B5 398 060 A
VOLKSWAGEN      0B5 398 060 A
VAG      0B5 398 060
VAG      0B5 398 060 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-5361 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.