Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A6 C8 (4A2) 45 TFSI Mild Hybrid quattro (2018.08-???) 245km » V10-5611 vaico
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 (4a2) 45 Tfsi Mild Hybrid Quattro (2018.08-???) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-5611 VAICO

V10-5611 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V10-5611
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-5611
370.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-5611

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Typ skrzyni biegówAQ450
Typ skrzyni biegów09P
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 8-biegowa
Jednostka ilościZestaw
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelką miski olejowej
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]60000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]5
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
nr EAN4062375172023

skład zestawu:
V10-5609 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V10-5610 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-5611 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI Q3, VW ARTEON, ATLAS, TIGUAN 2.0/3.6 12.16-
numery OEM:
SKODA      09P 321 370
SKODA      9P321370
VOLKSWAGEN      09P 325 429 kit1
VAG      09P 321 370
VAG      09P 325 429
VAG      09P 325 429 kit1
VAG      9P 321 370
VAG      9P 325 429
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-5611 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.