Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Iveco TRAKKER II AT410T45P (2012-???) 450km » V20-1129-1 vaico
wybrany samochód: 
Iveco Trakker Ii At410t45p (2012-???) 450km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-1129-1 VAICO

V20-1129-1 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V20-1129-1
147.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V20-1129-1

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze śrubami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelką miski olejowej
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]60000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]5
Typ skrzyni biegówA5S360R
Typ skrzyni biegówA5S390R
Typ skrzyni biegówGM5L40E
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 5-biegowa
Materiał uszczelnienia wargowegoGuma masywna
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Ciężar [kg]0,939
nr EAN4046001642166

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-1129-1 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: BMW 3 (E46), 5 (E39), X3 (E83) 1.9-3.0D 12.97-08.10
numery OEM:
BMW      1 423 605
BMW      2 333 825
BMW      24 11 1 423 605
BMW      24 11 7 507 643
BMW      24 11 7 510 010
BMW      24 11 7 533 657
BMW      24 11 7 557 071
BMW      24 15 2 333 825
BMW      7 507 643
BMW      7 510 010
BMW      7 533 657
BMW      7 557 071

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-1129-1 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.